Redit je upravo ostvario profit po prvi put u svojoj istoriji dugoj 20 godina, a ima i rekordnih 97,2 miliona aktivnih korisnika dnevno, što je 47 odsto u odnosu na 2023.
Nekoliko puta tokom kvartala cifra je premašila 100 miliona, a izvršni direktor i suosnivač Stiv Hafman rekao je u pismu akcionarima da je bila „dugogodišnja prekretnica“ za Redit.
U značajnom preokretu, Redit je prijavio profit od 29,9 miliona dolara, što je ogromno poboljšanje u odnosu na gubitak od 575 miliona koji je pretrpeo ranije ove godine u prvom kvartalu.
Glavni razlog za ovaj dobar učinak je prihod od reklama (315,1 miliona dolara), što je za 56 odsto više u odnosu na prethodnu godinu, i „druge prihode“, što uključuje ugovore sklopljene sa kompanijom Gugl da bi se omogućilo korišćenje Redit sadržaja za obuku njihovih AI modela, prenosi B92.
– Bio je ovo još jedan snažan kvartal za Redit i naše zajednice jer smo postigli važne prekretnice, uključujući nove nivoe korisničkog saobraćaja, rast prihoda i profitabilnost – rekao je Hafman u utorak.
Izvršni direktor je rekao da je do sada ove godine „Redit“ bio šesta guglovana reč u SAD, jer se ljudi sve više okreću platformi za odgovore, savete i zajednice.
Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.